Фото для тебе :)
Презентації для дітей
  Сайт для вихователів
ПЕДАГОГІКА
Українські пісні

Студенту и школьнику
Учитель географії
Белый каталог сайтов Видавництво «Шкільний світ»

E-mail:
Пароль:
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




ПЕДАГОГІКА
Каталог файлів


Головна » Файли » Педагогіка » Педагогіка

Контроль, вимоги до контролю
07.02.2010, 22:41

Поняття про контроль у навчальному процесі. Вимоги до контролю

Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю школярів – невід’ємна складова частина навчального процесу. У широкому розумінні термін „контроль” означає виявлення, вимірювання та фіксацію результатів у вигляді оцінного балу. Звідси, основними компонентами контролю є перевірка – виявлення знань і умінь, оцінка – вимірювання знань, умінь і навичок, встановлення їх рівня і облік – фіксація результатів оцінювання у вигляді оцінок у класному журналі, щоденнику, табелі, відомостях тощо.

Мета контролю – забезпечення ефективності навчання. Об'єктами контролю у процесі навчання є знання учнями основних понять, правил, принципів і т. д., уміння учнів оперувати знаннями, навчальні навички, діяльність учнів, уміння працювати самостійно, сформований в учнів комплекс компетенцій.

Основними принципами контролю є:

         об'єктивність – оцінювання за встановленими критеріями;

         регулярність – контроль на всіх етапах навчання;

         індивідуальний характер – контроль за роботою кожного, недопущення групової оцінки;

         гласність – повідомлення учневі результатів перевірки його роботи, мотивація оцінки;

         всебічність – контроль за усіма темами і розділами програми;

         різноманітність форм контролю.

 

 

Категорія: Педагогіка | Додав: campanella
Переглядів: 7433 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 campanella  
0
какой именно текст? какой работы? чего конкретно не видно?

1 Ярослава  
0
как увидеть текст работы?

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2024