Вимоги до написання курсових робіт - Основи наукових досліджень <!--if(Основи наукових досліджень)-->- Основи наукових досліджень<!--endif--> - Каталог файлів - pedagogika

 



  Фото для тебе :)
Презентації для дітей
  Сайт для вихователів
ПЕДАГОГІКА
Українські пісні

Студенту и школьнику
Учитель географії
Белый каталог сайтов Видавництво «Шкільний світ»

E-mail:
Пароль:
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




ПЕДАГОГІКА
Каталог файлів


Головна » Файли » Основи наукових досліджень » Основи наукових досліджень

Вимоги до написання курсових робіт
15.03.2010, 00:05

Вимоги до написання курсових робіт

Курсова робота – це самостійне науково-педагогічне дослідження

  1. Обсяг курсової роботи (без додатків і списку літератури) – 45-50 рукописних сторінок або 25-30 друкованих.
  2. Курсова робота повинна містити такі складові:

-          титульна сторінка;

-          зміст;

-          вступ;

-          основна частина, яка може складатися з двох розділів (у кожному з яких хоча б 2 параграфи) або з 4-5 параграфів;

-          висновки;

-          список використаної літератури;

-          додатки (якщо у них є потреба).

  1. У Вступі (3-5 стор.):

-          має бути обґрунтовано актуальність обраної теми (чому її дослідження є необхідним і важливим в даний час);

-          бажаним є цитування державних документів з питань освіти й виховання;

-          обов’язково повинно бути визначено: об’єкт, предмет, мету, завдання та методи дослідження.

  1. Основна частина курсової роботи повинна містити теоретичну та практичну складові:

-          теоретична частина – це аналіз літератури з проблеми дослідження; розкриття основних понять теми; аналіз, порівняння, співставлення існуючих поглядів різних науковців на досліджувану проблему;

-          практична частина – педагогічний експеримент; повинна містити опис і аналіз проведеної експериментальної роботи (опитування – усне чи письмове, тестування, аналіз шкільної документації та результатів діяльності учнів тощо) і/або детальну розробку планів-конспеків уроків чи сценаріїв виховних заходів відповідно до теми дослідження.

  1. Висновки (2-3 стор.) мають містити основні узагальнення теоретичної та практичної складових курсової роботи та відповідати меті та завданням дослідження, визначеним у вступі (показати, чи досягнуто мети, які завдання виконано, які ні і чому).
  2. Список використаної літератури (не менше 15 джерел) повинен бути складений у алфавітному порядку відповідно до загальних вимог (зразок додається).
  3. Додатки можуть містити:

-          анкети, за якими проводилося письмове опитування;

-          перелік питань, за якими проводилися бесіда чи інтерв’ю;

-          учнівські роботи;

-          плани-конспеки уроків чи сценарії виховних заходів відповідно до теми дослідження.

  1. В основному тексті курсової роботи обов’язково повинні бути посилання на опрацьовані літературні джерела. Цитати можуть бути двох видів: прямі (дослівний виклад уривка оригінального тексту, який береться в лапки) і непрямі (переказ думок автора своїми словами, який в лапки не береться). В кожному випадку після цитати у квадратних дужках слід вказати, звідки її взято: [2, c. 45], де 2 – номер книги у списку літератури, а 45 – номер сторінки у цій книзі, з якої було переписано цитату.  

Наприклад:

Герман Літц вбачав мету виховання в тому, щоб «зробити з довіреної нам молоді людей здорових та сильних тілом і душею, з урівноваженим самостійним характером, ясним, точним і бистрим мисленням, теплим почуттям, енергійною й мужньою волею і з ґрунтовною практичною і художньою підготовкою до життя» [2, с. 234]. Натомість Роберт Зейдель, визначаючи мету виховання, не наводить конкретних рис особистості, а робить акцент на гармонійному поєднанні природних обдарувань і нахилів людини [1, с. 281].

Література

1. Зейдель Р. Гармонійна освіта як мета виховання // Історія зарубіжної педагогіки. Тексти для вивчення курсу / Уклад.: Бєлкіна Н.І., Коваленко Є.І., Яковець Н.І. – Ніжин: Видавництво НДПУ ім. М.Гоголя, 2004. – С. 281.

2. Літц Г. Виховні принципи німецької «Нової школи» // Історія зарубіжної педагогіки. Тексти для вивчення курсу / Уклад.: Бєлкіна Н.І., Коваленко Є.І., Яковець Н.І. – Ніжин: Видавництво НДПУ ім. М.Гоголя, 2004. – С. 234.

Якщо цитування проводиться не за першоджерелом, а за іншою книгою, в якій наведено цю цитату, у квадратних дужках слід зазначити: [за 1, с. 213].


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ІВАНА ОГІЄНКА

КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА МЕТОДИК ДОШКІЛЬНОЇ

І ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

 

 

 

 

Дискусія як спосіб формування мовленнєвих навичок в учнів початкової школи 

 

КУРСОВА РОБОТА

 

 

 

 

Студентки ІІІ курсу 32 – ПА групи

педагогічного факультету

Іваненко Іванни Іванівни

 

Науковий керівник:

Федорчук Вікторія Вікторівна

 

 

м. Кам’янець-Подільський

2012 р.

 


З М І С Т

ВСТУП………………………………………………………………....3

1.        Дискусія як форма організації навчальної діяльності………….5

2.        Технології опрацювання дискусійних питань…………………22

3.        Застосування дискусійної роботи в початковій школі.……….31

ВИСНОВКИ

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

        ДОДАТКИ

 

АБО:

 

ЗМІСТ

 

Вступ................................................................................................................

3

Розділ 1. Теоретичні основи організації самостійної пізнавальної діяльності учнів у навчальному процесі початкової школи...................................................

 

 

6

1.1. Активність і самостійність школяра в навчальній роботі як  педагогічна проблема........................

 

6

 

 

1.2.. Методи формування пізнавальної самостійності учнів у практиці сучасної початкової школи....................................

 

12

 

 

Розділ 2. Система вправ, спрямованих на формування пізнавальної самостійності учнів початкових класів на уроках рідної мови (на матеріалі теми „Речення”)...............................................................................

 

 

 

18

 

 

2.1. Самостійна робота, спрямована на конструювання речень....................................................................................

 

18

2.2. Творчі вправи в самостійній роботі учнів.........................

23

Висновки........................................................................................................

28

Список використаної літератури........................................................

30

 

Категорія: Основи наукових досліджень | Додав: campanella
Переглядів: 44159 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2016