Вимоги до написання курсових
робіт
Курсова
робота – це самостійне науково-педагогічне
дослідження
- Обсяг
курсової роботи (без додатків і списку літератури) – 45-50
рукописних сторінок або 25-30 друкованих.
- Курсова робота повинна містити такі складові:
-
титульна сторінка;
-
зміст;
-
вступ;
-
основна частина, яка може складатися з двох розділів (у
кожному з яких хоча б 2 параграфи) або з 4-5 параграфів;
-
висновки;
-
список використаної літератури;
-
додатки (якщо у них є потреба).
- У
Вступі (3-5 стор.):
-
має бути обґрунтовано актуальність обраної теми (чому її
дослідження є необхідним і важливим в даний час);
-
бажаним є цитування державних документів з питань освіти
й виховання;
-
обов’язково повинно бути визначено: об’єкт, предмет,
мету, завдання та методи дослідження.
- Основна
частина курсової роботи повинна містити теоретичну та
практичну складові:
-
теоретична частина – це аналіз літератури з проблеми
дослідження; розкриття основних понять теми; аналіз, порівняння,
співставлення
існуючих поглядів різних науковців на досліджувану проблему;
-
практична частина – педагогічний експеримент; повинна
містити опис і аналіз проведеної експериментальної роботи (опитування –
усне чи
письмове, тестування, аналіз шкільної документації та результатів
діяльності
учнів тощо) і/або детальну розробку планів-конспеків уроків чи сценаріїв
виховних заходів відповідно до теми дослідження.
- Висновки
(2-3 стор.) мають містити основні узагальнення теоретичної та
практичної складових курсової роботи та відповідати меті та
завданням
дослідження, визначеним у вступі (показати, чи досягнуто мети, які
завдання виконано, які ні і чому).
- Список використаної літератури (не менше 15 джерел)
повинен бути
складений у алфавітному порядку відповідно до загальних вимог
(зразок
додається).
- Додатки
можуть містити:
-
анкети, за якими проводилося письмове опитування;
-
перелік питань, за якими проводилися бесіда чи інтерв’ю;
-
учнівські роботи;
-
плани-конспеки уроків чи сценарії виховних заходів
відповідно до теми дослідження.
- В
основному тексті курсової роботи обов’язково повинні бути посилання
на опрацьовані літературні джерела. Цитати можуть бути двох видів:
прямі
(дослівний виклад уривка оригінального тексту, який береться в
лапки) і
непрямі (переказ думок автора своїми словами, який в лапки не
береться). В
кожному випадку після цитати у квадратних дужках слід вказати,
звідки її
взято: [2, c. 45], де 2 – номер
книги у
списку літератури, а 45 – номер сторінки у цій книзі, з якої було
переписано цитату.
Наприклад:
Герман
Літц вбачав мету виховання в тому, щоб
«зробити з довіреної нам молоді людей здорових та сильних тілом і душею,
з
урівноваженим самостійним характером, ясним, точним і бистрим мисленням,
теплим
почуттям, енергійною й мужньою волею і з ґрунтовною практичною і
художньою
підготовкою до життя» [2, с. 234]. Натомість Роберт Зейдель, визначаючи
мету
виховання, не наводить конкретних рис особистості, а робить акцент на
гармонійному поєднанні природних обдарувань і нахилів людини [1, с.
281].
Література
1. Зейдель
Р. Гармонійна освіта як мета виховання // Історія зарубіжної педагогіки.
Тексти
для вивчення курсу / Уклад.: Бєлкіна Н.І., Коваленко Є.І., Яковець Н.І. –
Ніжин: Видавництво НДПУ ім. М.Гоголя, 2004. – С. 281.
2. Літц Г.
Виховні принципи німецької «Нової школи» // Історія зарубіжної
педагогіки.
Тексти для вивчення курсу / Уклад.: Бєлкіна Н.І., Коваленко Є.І.,
Яковець Н.І.
– Ніжин: Видавництво НДПУ ім. М.Гоголя, 2004. – С. 234.
Якщо цитування
проводиться не за першоджерелом, а за
іншою книгою, в якій наведено цю цитату, у квадратних дужках слід
зазначити: [за 1, с. 213].
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКИЙ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ІВАНА
ОГІЄНКА
КАФЕДРА
ПЕДАГОГІКИ ТА МЕТОДИК ДОШКІЛЬНОЇ
І
ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Дискусія як спосіб формування
мовленнєвих навичок в учнів початкової школи
КУРСОВА
РОБОТА
Студентки
ІІІ курсу 32 – ПА групи
педагогічного
факультету
Іваненко
Іванни Іванівни
Науковий
керівник:
Федорчук
Вікторія Вікторівна
м.
Кам’янець-Подільський
2012 р.
З М І С
Т
ВСТУП………………………………………………………………....3
1.
Дискусія як форма організації навчальної
діяльності………….5
2.
Технології опрацювання дискусійних
питань…………………22
3.
Застосування дискусійної роботи в
початковій школі.……….31
ВИСНОВКИ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
АБО:
ЗМІСТ
Вступ................................................................................................................
|
3
|
Розділ
1. Теоретичні основи
організації самостійної пізнавальної діяльності учнів у навчальному
процесі
початкової школи...................................................
|
6
|
1.1.
Активність і самостійність школяра в навчальній роботі як
педагогічна проблема........................
|
6
|
|
|
1.2..
Методи формування пізнавальної самостійності учнів у практиці сучасної
початкової школи....................................
|
12
|
|
|
Розділ
2. Система вправ,
спрямованих на формування пізнавальної самостійності учнів початкових
класів
на уроках рідної мови (на матеріалі теми „Речення”)...............................................................................
|
18
|
|
|
2.1.
Самостійна робота, спрямована на конструювання
речень....................................................................................
|
18
|
2.2.
Творчі вправи в самостійній роботі учнів.........................
|
23
|
Висновки........................................................................................................
|
28
|
Список використаної
літератури........................................................
|
30
|
|